ارمیا

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

در ابتدا ضمن قدردانی و سپاسگذاری از مردم شریف و همیشه در صحنه کشورم بابت حضور حماسی خود در انتخابات و سجده شکر بخاطر خلق این حماسه و تبریک به انتخاب اصلح مردم جناب آقای دکتر روحانی و طرفداران ایشان حزفم را اغاز میکنم...

با خلق این حماسه سیاسی امروز یاد سخن گهربار امام (ره) افتادم ، به این مضمون فرمودند :

«اگر زمانی رسید که دشمنان جمهوری اسلامی،امریکا،اسراییل و دیگر کشور ها از کار های شما راضی بودند و کار های شما را تایید کردند بترسید و در کار های خود بیشتر تفکر کنید.زیرا انها در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اند»

امروز مردم ما با این انتخاب اصلح خود کار را به جایی رساندند که کاخ سفید ، اتحادیه اروپا ، امیران غاصب و ستمکار عرب برای این انتخاب ما را تحسین می کنند....!!!

به ما به خاطر این همه بصیرت و درایت تبریک میگویند....!!!

اقایان تازه بعد از 35 سال از انقلاب انتخابات ما را دموکراتیک ترین می خوانند...!!!حرف آقایان از دهان کاخ سفید بیرون میاید...!!!از کاح سفید تاییدیه میگیرد....!!!

حرف اولم با مردم است ...

در این که حماسه سیاسی واقعا خلق شد و لبیک به ندایه رهبری گفته شد شکی نیست ...قدمهای مردم را باید سرمه کشید...مردم ثابت کردند که در تمام صحنه ها حاضرند ...

اما حضور به چه کیفیتی ...!!!به کیفیت بی بصیرتی...مگر کم معیار از طرف امام (ره) و مقام معظم رهبری  بیان شد...مگر ایشان کم راهنمایی کردند...مگر راه نشان ندادند...؟؟؟

آیا واقعا انتخاب شما مردم با این معیار ها مطابقت دارد...؟؟؟!!!آیا با سخنی که در ابتدا از امام (ره) نقل کردم مطابقت دارد...؟؟؟!!!

حرفی میزنم که اصلا شاید خیلی ها تاب تحمل نداشته باشند...

اری ...مردم ما همان مردمی هستند که میگویند ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند...!!!مردم ما ثابت کردند تا چه زمان تاب فشار اقتصادی را دارند..!!!.تا چه حد به ندای هل من ناصر پاسخ میدهند...!!تا کی بر سر آرمان ها می مانند...!!تا کی بر سر عهد می مانند...!!

کدام اهل کوفه !!!؟؟؟ کدام علی ؟؟؟!!!

انتخاب امروز ما نشان داد فقط تا زمانی حاضریم اهل کوفه نباشیم که شکمهایمان سیر باشد ، نون مان ارزان باشد ، فشاری بر ما وارد نشود ، تلاشی برای بهبود نکنیم ...اما تا کی ؟؟؟؟!!!!

واقعا تا کی!!!؟؟؟

من طرفداری از کاندیدایه خاصی نمیکنم...

اما مگر کسانی که ایشان را حمایت کردند همان هایی نبوند که در عاشورایه 88 رقصیدند...؟؟؟مگر همان هایی نبودن که انتخابات شما مردم را در سال 88 زیر سوال بردند ؟؟؟؟مگر همان هایی نبودند که فتنه را راه انداختند ؟؟؟مگر همان هایی نبودند که نامه تهدید به اقا نوشتند ؟؟؟مگر همان هایی نبودند که عکس امام (ره) را آتش زدند؟؟؟مگر همان هایی نبودند که حاضر به اعلام برائت از فتنه گران نشدند؟؟؟

حالا چه شده که همان ها انتخابات را دموکراتیک ترین می خوانند...!!!چه شده که اصلح ابتدا باید از آنها تشکر کند...؟؟؟چه شده واقعا؟؟؟

مردم کار را به کجا رساندید...!!!


حرف دومم با کاندیداهای دیگر است...

حب قدرت و ریاست طلبی و منم منم گفتنهای شما باعث این کار شد...اینقدر در گوشتان خواندند که طبق نظر سنجی اولید که در خواب ریاست و قدرت فرو رفتید...

مگر کم از شما خواسته شد ائتلاف کنید...؟؟؟مگر کم به شما گفتند بر سر پیمان بمانید ...؟؟؟

چه شد پس عهد و پیمان با مردم و شهدا !!!؟؟؟

 

ارمیا